06 lut Konkurs ofert na dostawę i montaż windy do kościoła Świętej Trójcy
Parafia ewangelicko-augsburska Świętej Trójcy w Warszawie zaprasza do zgłaszania ofert w przetargu na dostawę i montaż fabrycznie nowej windy osobowej wewnętrznej, dostosowanej do osób niepełnosprawnych, 5. przystankowej w ryzalicie wschodnim kościoła ewangelicko-augsburskiego Świętej Trójcy w Warszawie.
1. Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane. Kod CPV: 42416100-6 windy
2. Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowej windy osobowej wewnętrznej, dostosowanej do osób niepełnosprawnych, 5. przystankowej w ryzalicie wschodnim kościoła ewangelicko-augsburskiego Świętej Trójcy w Warszawie, położonego przy Placu Małachowskiego 1, na działce nr 22, obręb 5-03-07, w dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy, w sposób zgodny z warunkami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w Umowie, Ogólnych Warunkach Umowy, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na podstawie wykonanych przez wyłonionego Wykonawcę projektów warsztatowych wraz z uzyskaniem rejestracji urządzenia w Urzędzie Dozoru Technicznego.
3. Termin wykonania zadania
· W terminie do 14 dni od daty podpisania Umowy – uzgodnienie z projektantem wskazanym przez Zamawiającego założeń i wymogów technicznych dla szybu windowego planowanego do wykonania w ryzalicie wschodnim kościoła ewangelicko-augsburskiego Świętej Trójcy w Warszawie.
· W terminie 5 miesięcy od daty podpisania Umowy – dostarczenie i montaż windy. Na 30 dni przed planowaną datą dostawy Wykonawca poinformuje o tym Zamawiającego i uzgodni termin rozpoczęcia montażu. W przypadku opóźnienia zakończenia budowy szybu windowego Zamawiający zapewnia sobie prawo do przesunięcia terminu dostarczenia i montażu windy, nie później jednak niż do końca 2018 r., bez zmiany pozostałych warunków zawartej Umowy.
· W terminie 1 miesiąca od daty zakończenia montażu windy uzyskanie rejestracji urządzenia w Urzędzie Dozoru Technicznego.
· Zapewnienie serwisu gwarancyjnego w okresie 60 miesięcy od daty uzyskania rejestracji urządzenia w Urzędzie Dozoru Technicznego.
4. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu. Zamawiający wyklucza z postepowania Wykonawców, którzy posiadają powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Określenie warunków: nie dotyczy
b) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna. Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
· roczne przychody z dostawy i montażu urządzeń dźwigowych za lata 2015, 2016, 2017 wyniosły nie mniej niż 500 tys. (pięćset tysięcy) złotych w każdym roku;
c) Zdolność techniczna lub zawodowa. Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
· doświadczenie w dostawie i montażu urządzeń dźwigowych, tj. uzyskanie rejestracji co najmniej 3urządzeń w Urzędzie Dozoru Technicznego w okresie 2015-2017, potwierdzone załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie;
· polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Uczestnik Postępowania jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 tys. (pięćset tysięcy) złotych
5. Sposób przygotowania oferty
Oferent przedstawia zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6. Kryteria oceny ofert
Oferty zostaną ocenione wg następujących kryteriów:
· Cena za dostawę i montaż urządzenia: 80% – liczone wg wzoru: oferta z najniższą ceną brutto/oferta badana x 0,8
· Cena za serwis (przeglądy i konserwacje) w okresie gwarancyjnym (łącznie za 60 miesięcy) 20 % – liczona wg wzoru: oferta z najniższą ceną brutto/oferta badana x 0,2
Wybrana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustaloną punktację do 1 pkt (100% = 1 pkt)
7. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy, przesłać lub złożyć w kancelarii Parafii ul. Kredytowa 4 lok. 17 do dnia 23 lutego 2018 r.
8. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z oferentami
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z oferentami jest ks. Piotr Gaś (Proboszcz) – tel. 603 112 601
>> Opis przedmiotu zamówienia (.pdf)
>> Dostawa i montaż windy (.pdf)
>> Specyfikacja dotycząca dostawy i montażu windy (.pdf)
>> Umowa na dostawę i montaż windy (.pdf)