
19 mar Rekrutacja na stanowisko asystent/-ki kancelarii
Parafia Ewangelicko-Augsburska Świętej Trójcy w Warszawie
rekrutacja na stanowisko
asystenta/-ki kancelarii
w kancelarii parafialnej przy ul. Kredytowej 4
Zakres obowiązków asystenta/asystentki:
1) Prowadzenie sekretariatu
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Parafii,
- Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie Parafii (Rada Parafialna, proboszcz, zarządca nieruchomości parafialnych, intendent cmentarza, księgowość i kadry, kancelarie prawne, pracownicy prowadzący referaty w administracji Parafii)
- Obsługa parafialnej poczty elektronicznej,
- Redagowanie pism,
- Prowadzenie kartoteki parafialnej,
- Sporządzanie raportów kasowych,
- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,
- Współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług,
- Inne prace administracyjno-biurowe.
2) Reprezentowanie Parafii
- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz Parafii),
- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
- Pomoc przy organizacji zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych Rady Parafialnej i proboszcza we współpracy z koordynatorką projektów
- Serwowanie poczęstunku dla gości Parafii, organizacja cateringu.
3) Wsparcie przełożonego
- Prowadzenie terminarza spotkań i zadań Parafii, Rady Parafialnej, proboszcza we współpracy z koordynatorką projektów,
- Umawianie spotkań proboszcza,
- Organizacja wyjazdów służbowych delegowanych przez Parafię (rezerwacja biletów lotniczych, hoteli, wynajem samochodu itp.),
- Sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego,
- Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla proboszcza.
4) Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura
- Zaopatrywanie biura w materiały biurowe,
- Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (między innymi kawa, herbata, woda mineralna),
- Dbałość o porządek w biurze i gabinecie proboszcza.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (licencjat, magisterium)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
- Umiejętność posługiwania się najważniejszymi urządzeniami biurowymi,
- Dobra znajomość komputerowych pakietów biurowych (MS Office),
- Umiejętność redagowania pism (umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem),
- Dobra organizacja pracy,
- Terminowość,
- Komunikatywność,
- Wysoka kultura osobista.
Praca w wymiarze pełnego etatu.
Aplikacja:
Prosimy o składanie aplikacji (CV + list motywacyjny) drogą elektroniczną na adres: warszawa-trojca@luteranie.pl do dnia 24.04.2020 r.
Prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).