Rekrutacja sekretarki/sekretarza

Parafia Ewangelicko-Augsburska Świętej Trójcy w Warszawie
Rekrutacja sekretarki/sekretarza
do kancelarii parafialnej przy ul. Kredytowej 4

Zakres obowiązków sekretarki/sekretarza:

1) Prowadzenie sekretariatu
• Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Parafii,
• Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie Parafii (Rada Parafialna, proboszcz, zarządca nieruchomości parafialnych, intendent cmentarza, księgowości i kadr, kancelarii prawnych, pracowników prowadzących referaty w administracji Parafii)
• Obsługa parafialnej poczty elektronicznej,
• Redagowanie pism,
• Prowadzenie kartoteki parafialnej,
• Sporządzanie raportów kasowych,
• Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów
• Współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług
• Inne prace administracyjno-biurowe
• tryb pracy: wt-czw 9:00-18:00, pt 9:00-16:00 i niedziela

2) Reprezentowanie Parafii
• Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz Parafii),
• Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
• Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych Rady Parafialnej i proboszcza we współpracy z koordynatorką projektów
• Serwowanie poczęstunku dla gości Parafii, organizacja cateringu.

3) Wsparcie przełożonego
• Prowadzenie terminarza spotkań i zadań Parafii, Rady Parafialnej, proboszcza we współpracy z koordynatorką projektów
• Umawianie spotkań proboszcza,
• Organizacja wyjazdów służbowych delegowanych przez Parafię (rezerwacja biletów lotniczych, hoteli, wynajem samochodu itp.),
• Sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego,
• Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla proboszcza.

4) Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura
• Zaopatrywanie biura w materiały biurowe,
• Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna),
• Dbałość o porządek w biurze i gabinecie proboszcza.

Wymagania:
• Wykształcenie wyższe (licencjat, magisterium)
• Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
• Umiejętność posługiwania się najważniejszymi urządzeniami biurowymi,
• Dobra znajomość komputerowych pakietów biurowych (MS Office),
• Umiejętność redagowania pism (umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem),
• Dobra organizacja pracy,
• Terminowość,
• Komunikatywność,
• Wysoka kultura osobista.

Osoby zainteresowane prosimy o przekazanie CV oraz Listu motywacyjnego do 30 czerwca 2019r.

Dokumenty można dostarczyć osobiście do kancelarii parafialnej przy ul. Kredytowej 4 w godzinach jej otwarcia lub elektronicznie na adres warszawa-trojca@luteranie.pl