Rekrutacja na stanowisko asystent/-ki kancelarii

Parafia Ewangelicko-Augsburska Świętej Trójcy w Warszawie

rekrutacja na stanowisko

asystenta/-ki kancelarii

w kancelarii parafialnej przy ul. Kredytowej 4

 

 

Zakres obowiązków asystenta/asystentki:

 

1) Prowadzenie sekretariatu

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Parafii,
  • Segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie Parafii (Rada Parafialna, proboszcz, zarządca nieruchomości parafialnych, intendent cmentarza, księgowość i kadry, kancelarie prawne, pracownicy prowadzący referaty w administracji Parafii)
  • Obsługa parafialnej poczty elektronicznej,
  • Redagowanie pism,
  • Prowadzenie kartoteki parafialnej,
  • Sporządzanie raportów kasowych,
  • Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,
  • Współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami usług,
  • Inne prace administracyjno-biurowe.

2) Reprezentowanie Parafii

  • Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz Parafii),
  • Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,
  • Pomoc przy organizacji zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych Rady Parafialnej i proboszcza we współpracy z koordynatorką projektów
  • Serwowanie poczęstunku dla gości Parafii, organizacja cateringu.

 

3) Wsparcie przełożonego

  • Prowadzenie terminarza spotkań i zadań Parafii, Rady Parafialnej, proboszcza we współpracy z koordynatorką projektów,
  • Umawianie spotkań proboszcza,
  • Organizacja wyjazdów służbowych delegowanych przez Parafię (rezerwacja biletów lotniczych, hoteli, wynajem samochodu itp.),
  • Sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby przełożonego,
  • Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla proboszcza.

 

4) Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura

  • Zaopatrywanie biura w materiały biurowe,
  • Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (między innymi kawa, herbata, woda mineralna),
  • Dbałość o porządek w biurze i gabinecie proboszcza.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (licencjat, magisterium)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1 (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
  • Umiejętność posługiwania się najważniejszymi urządzeniami biurowymi,
  • Dobra znajomość komputerowych pakietów biurowych (MS Office),
  • Umiejętność redagowania pism (umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem),
  • Dobra organizacja pracy,
  • Terminowość,
  • Komunikatywność,
  • Wysoka kultura osobista.

Praca w wymiarze pełnego etatu.

Aplikacja:

Prosimy o składanie aplikacji (CV + list motywacyjny) drogą elektroniczną na adres: warszawa-trojca@luteranie.pl do dnia 24.04.2020 r.

Prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Rekrutacja asystentki_ogloszenie