07 sie Ogłoszenie o rekrutacji archiwisty / archiwistki
Parafia Ewangelicko-Augsburska Świętej Trójcy w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko archiwisty / archiwistki.
Termin składania zgłoszeń: 01 września 2019
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mailowy: warszawa-trojca@luteranie.pl
Miejsce wykonywania pracy
– Kancelaria Parafii przy ul. Kredytowej 4
– Kancelaria Cmentarza przy ul. Młynarskiej 54/56
Wymiar czasu pracy
– cały etat
Ogólny zakres obowiązków
– inwentaryzacja materiałów archiwalnych (porządkowanie wewnętrzne, nadawanie układów w zespole, opracowanie wstępów do inwentarzy)
– opracowywanie pomocy ewidencyjno-informacyjnych przy zastosowaniu metod komputerowych i tradycyjnych
– przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych;
– współpraca z komórkami administracji parafialnej;
– dostosowywanie warunków przechowywania dokumentów do wymaganych standardów oraz wykonywanie drobnych zabiegów konserwatorskich;
– ewidencjonowanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum parafialnym;
– porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych;
– kontrolowanie obiegu dokumentów oraz prawidłowości ich przechowywania w komórkach organizacyjnych;
– udostępnianie i wypożyczanie akt zgromadzonych w archiwum parafialnym do celów służbowych i innych;
– brakowanie dokumentacji niearchiwalnej;
– zarządzanie powierzchnią użytkową oraz warunkami panującymi w pomieszczeniach archiwum;
– sprawdzanie zgodności dokumentacji archiwum parafialnego ze spisami zdawczo-odbiorczymi;
– sporządzanie sprawozdań z zarządzania dokumentacją w archiwum parafialnego;
– współudział w przygotowaniu okolicznościowych wystaw archiwalnych
Oczekiwania wobec kandydatów
– minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w archiwum, kancelarii, sekretariacie; preferowane wykształcenie technik archiwista, absolwent studiów wyższych,
– znajomość języka obcego angielskiego/niemieckiego – w mowie i piśmie,
– osoba skrupulatna, dokładna, rzetelna, dbała o porządek, cierpliwa, o podzielnej uwadze i systematyczna, umiejąca pracować w zespole, komunikatywna
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
– Życiorys/CV i list motywacyjny,
– Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
– Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Termin składania zgłoszeń: 01 września 2019
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mailowy:warszawa-trojca@luteranie.pl
Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje.
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.