31 sty Przetarg na remont kopuły kościoła
Parafia ewangelicko-augsburska Świętej Trójcy w Warszawie ogłasza przetarg na wykonanie remontu kopuły kościoła Świętej Trójcy w Generalnym Wykonawstwie, według Projektu Budowlanego dostarczonego przez Zamawiającego, w sposób zgodny z warunkami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w Umowie i Ogólnych Warunkach Umowy i zgodnych z obowiązującymi Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie Inwestycji.
I. INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
Parafia Ewangelicko-Augsburska Świętej Trójcy w Warszawie
ul. Kredytowa 4 lok. 17, 00-062 Warszawa
reprezentowana przez księdza Piotra Gasia – Proboszcza Parafii
tel. 22 556 46 6; fax: 22 827 86 37
e-mail: warszawa-trojca@luteranie.pl;
osoba do kontaktów w ramach postępowania przetargowego: Jolanta Fabiszewska (Kierownik Kontraktu) tel. 605 655 178
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów przetargowych można uzyskać pod adresem: www.trojca.waw.pl
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zamówienia: Remont kopuły kościoła Świętej Trójcy w Warszawie
2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
3. Kod CPV: 45212361-4 Roboty budowlane w zakresie kościołów
4. Krótki opis: wykonanie przez Wykonawcę remontu kopuły kościoła ewangelicko-augsburskiego Świętej Trójcy w Warszawie, według Projektu Budowlanego dostarczonego przez Zamawiającego, w sposób zgodny z warunkami i wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w Umowie, Ogólnych Warunkach Umowy i zgodny z obowiązującymi Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie Inwestycji.
5. Zakres rzeczowy zamówienia: Planowany remont kopuły kościoła obejmuje następujące zadania:
1) Demontaż pokrycia i poszycia latarni wykonanej z blachy miedzianej wraz z obróbkami blacharskimi.
2) Demontaż obróbek blacharskich z filarów latarni i podestu (wraz z poszyciem).
3) Demontaż pokrycia i poszycia kopuły zewnętrznej (wykonanej z blachy miedzianej).
4) Demontaż deskowania kopuły od strony wewnętrznej ze względów pożarowych oraz z powodu umożliwienia wykonania naprawy betonu.
5) Demontaż szlichty i zawilgoconych warstw izolacyjnych z kopuły wewnętrznej.
6) Demontaż posadzki podestu zewnętrznego wkoło latarni.
7) Renowacja obróbek blacharskich z blachy miedzianej gzymsu latarni.
8) Dach latarni – wykonanie warstw izolacyjnych, poszycia i krycia blachą.
9) Montaż obróbek blacharskich z filarów latarni i podestu (wraz z poszyciem).
10) Wymiana zniszczonych okien latarni z odtworzeniem cech charakterystycznych, zwiększeniem izolacyjności termicznej, zastosowaniem szklenia bezpiecznego oraz stworzeniem możliwości wentylacji kościoła.
11) Zabezpieczenie podłoża i wykonanie posadzki zewnętrznej wkoło latarni.
12) Oczyszczenie wzmocnienie i pomalowanie balustrady metalowej wkoło latarni.
13) Montaż warstw izolacyjnych, poszycia i pokrycia dachowego kopuły z blachy miedzianej wraz z obróbkami blacharskimi i rynną.
14) Naprawa uszkodzonych fragmentów kopuły żelbetowej od strony zewnętrznej i wewnętrznej.
15) Odsłonięcie i oczyszczenie stalowych dźwigarów kratownicy kopuł wraz z ich zabezpieczeniem antykorozyjnym i przeciwpożarowym.
16) Zabezpieczenie antykorozyjne i przeciwpożarowe elementów mocujących kasetony prefabrykowane oraz wykonanie impregnacji i napraw odsłoniętych kasetonów.
17) Wykonanie ocieplenia kopuły wewnętrznej.
18) Zabezpieczenie p.poż ścian latarni, naprawa ubytków betonu w uszkodzonych ścianach (ze względów przeciwpożarowych i antykorozyjnych).
19) Wzmocnienie, uzupełnienie i zabezpieczenie antykorozyjne pozostałych elementów stalowych w przestrzeni pomiędzy kopułami.
20) Wymiana (demontaż i montaż) oraz uzupełnienie instalacji oświetleniowej wnętrza kopuły z zastosowaniem opraw LED.
21) Wykonanie instalacji zdalnego otwierania 4 okien latarni z poziomu parteru dla wentylacji i przewietrzania wnętrza kościoła.
22) Dwukrotna zmiana miejsca mocowania istniejącego zwodu instalacji odgromowej na odcinku latarni dla umożliwienia wymiany okien i renowacji kolumn latarni.
23) System podgrzewania rynien i wpustów dachowych.
24) Oczyszczenie i zabezpieczenie krzyża na kopule latarni.
25) Zabezpieczenie instrumentu organowego przed uszkodzeniem i zapyleniem.
26) Wykonanie prac towarzyszących umożliwiających wykonanie bezpieczne robót.
27) Wykonanie dokumentacji wykonawczej, warsztatowej i powykonawczej.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym w dokumentacji projektowej i Tabeli Elementów Scalonych
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy wykonać w terminie 12 miesięcy od podpisania umowy (uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie), z zastrzeżeniem sytuacji wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA
Warunkiem ubiegania się o Zamówienie jest:
1) wykazanie, że roczne przychody z robót budowlanych za lata 2013, 2014, 2015 wyniosły nie mniej niż 2 mln (dwa miliony) złotych w każdym roku;
2) posiadanie doświadczenia w wykonawstwie robót remontowo-budowlanych, tj. przekazanie do eksploatacji w latach 2013, 2014, 2015 obiektów przeznaczonych dla użyteczności publicznej, potwierdzone załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie;
3) posiadanie doświadczenia w wykonawstwie robót budowlanych (remontów) dla obiektów zabytkowych, w dowolnym okresie;
4) posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Uczestnik Postępowania jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1 mln (jednego miliona) złotych;
5) spełnienie innych wymagań określonych w niniejszej SIWZ.
Ocena spełniania warunków będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
V. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Cena: 80% – liczone wg wzoru: oferta z najniższą ceną/oferta badana x 0,8
2. Okres gwarancji: 20% – liczone wg wzoru: oferta badana/oferta z najdłuższą gwarancją x 0,2
VI. POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.
2. O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawców, którzy posiadają powiązania kapitałowe lub osobowe z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjowania ostatecznej ceny realizacji zamówienia z oferentem wybranym w postępowaniu przetargowym.
>> Spis treści dokumentacji przetargowej
>> Oświadczenie wykonawcy o sytuacji finansowej
>> Doświadczenie wykonawcy w sprawach remontowo-budowlanych
>> Gwarancja należytego zabezpieczenia umowy