22 gru Przetarg na pełnienie funkcji kierownika kontraktu i inspektora nadzoru w projekcie obejmującym wykonanie remontu kopuły kościoła Świętej Trójcy w Warszawie
Parafia ewangelicko-augsburska Świętej Trójcy w Warszawie zaprasza do zgłaszania ofert w przetargu na pełnienie funkcji kierownika kontraktu i inspektora nadzoru w projekcie obejmującym wykonanie remontu kopuły kościoła Świętej Trójcy w Warszawie przy Placu St. Małachowskiego 1 w Generalnym Wykonawstwie.
1. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodu CPV:
Nadzór nad robotami budowlanymi: 71247000-1
2. Opis Przedmiotu Zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika kontraktu i inspektora nadzoru (wszystkie branże będące przedmiotem prac) w trakcie wykonywania remontu kopuły wraz latarnią na kościele ewangelicko-augsburskim Świętej Trójcy w Warszawie przy Placu St. Małachowskiego 1,
w tym:
na etapie wyboru Generalnego Wykonawcy Remontu:
1. opracowanie dokumentów przetargowych w postępowaniu na wyłonienie Generalnego Wykonawcy remontu,
2. uczestniczenie w procedurze przetargowej na wybór Generalnego Wykonawcy remontu;
na etapie realizacji robót:
3. koordynowanie na budowie robót realizowanych przez poszczególnych wykonawców,
4. kontrolna nad właściwą i terminową realizacją robót,
5. reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie,
6. zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru nad prowadzonymi robotami w odniesieniu do wszystkich branż związanych z remontem,
7. rzeczowe i finansowe rozliczanie robót wynikających z zawartej umowy na remont kopuły wraz z latarnią kościoła Świętej Trójcy.
3. Przewiduje się że zakres prac kierownika kontraktu i inspektora nadzoru/inspektorów nadzoru obejmował będzie w szczególności następujące czynności:
a) przygotowanie dokumentów przetargowych: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Ogólne Warunki Umowy, Projekt Umowy,
b) udział w postępowaniu przetargowym, w tym udzielanie odpowiedzi na zapytania oferentów, w porozumieniu z Zamawiającym,
c) udział w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, a także dokumentów formalno- prawnych wraz z dziennikiem budowy,
d) udział w naradach koordynacyjnych / spotkaniach z Wykonawcą robót. Z każdego spotkania Inspektor zobowiązany jest do sporządzenia i dostarczenia protokołu,
e) prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz zasadami działania inspektora nadzoru,
f) stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Zamawiającego,
g) współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą Robót w okresie realizacji inwestycji,
h) kontrola jakości wykonanych robót, ich zgodności z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania,
i) sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań ) dotyczących materiałów i urządzeń,
j) kontrola wyników badań sprawdzających jakość materiałów proponowanych przez Wykonawcę Robót,
k) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów
l) kontrola jakości wykonanych prac,
m) uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych,
n) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców,
o) bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z Wykonawcą Robót oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur,
p) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji,
q) udział w odbiorach częściowych i końcowym,
r) pobyty na budowie minimum raz w tygodniu,
s) podjęcie działań w momencie nieprzewidzianych zdarzeń wymagających obecności inspektora nadzoru na terenie budowy,
t) wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji,
u) udział w rozliczeniu końcowym.
4. Termin wykonania zadania: do 31.12.2016 r. z możliwością przedłużenia do 30.06.2017 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Określenie warunków: nie dotyczy
b) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna. Określenie warunków: nie dotyczy
c) Zdolność techniczna lub zawodowa. Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, którą zamierza skierować do realizacji zamówienia, tj. powierzyć pełnienie funkcji kierownika kontraktu i inspektora nadzoru, posiadającą:
· uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane zgodnie z ustawą z dnia 7.7.1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.),
· przynajmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika projektu i inspektora nadzoru, w tym w odniesieniu do co najmniej trzech projektów obejmujących remont obiektów zabytkowych o wartości co najmniej 5 mln zł każdy.
6. Sposób przygotowania oferty
Oferent przedstawia zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1.
7. Kryteria oceny ofert
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena liczoną wg następujących kryteriów:
a) kwoty zaproponowana w ofercie za prace na etapie wyboru Generalnego Wykonawcy Remontu (waga 50 %) – liczona wg wzoru: oferta z najniższą ceną/oferta badana x 0,5
b) kwota za prace na etapie realizacji robót w ciągu 10 miesięcy łącznie (waga 50%) – liczona wg wzoru: oferta z najniższą ceną/oferta badana x 0,5.
8. Miejsce i termin składania ofert
Oferty w formie papierowej lub elektronicznej należy złożyć w kancelarii Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Św. Trójcy w Warszawie, ul. Kredytowa 4; e-mail: warszawa-trojca@luteranie.pl
w terminie do 10 stycznia 2016 r.
9. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z oferentami
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z oferentami jest Andrzej Weigle – Kurator Parafii; tel. 603 505 166; e-mail: andrzej.weigle@gmail.com
10. Ustalenia dodatkowe
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaproponowania oferentowi wybranemu do realizacji zamówienia rozszerzenia zakresu obowiązków w związku z remontem innych elementów kościoła Świętej Trójcy, w tym przedłużenia okresu jej obowiązywania. Szczegóły takiej współpracy, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia będą przedmiotem negocjacji między stronami i zostaną zapisane w postaci aneksu do zawartej umowy, bądź umowy dodatkowej.